Serviciul Dispecerat activează în regim NON-STOP
Tindem să sporim comunicarea cu utilizatorii, în vederea remedierii prompte a avariilor sau a disfuncţionalităţilor semnalate de către aceştia, atît pe timp de zi, cît și pe timp de noapte în reţeaua de distribuţie a apei potabile, sau în reţeaua de canalizare. În acest sens, pe lîngă echipa de dispeceri, sunt formate trei echipe de intervenție care activează 24h/24h.
Stimați consumători, puteți sesiza Dispeceratul companiei la nr. de tel 0(250) 2-52-00, în cazul în care, serviciile de apă și de canalizare nu sunt corespunzatoare: nu aveți apă rece sau presiune la robinet, apa rece este tulbure.
Rugăm să fiți cît mai receptivi și responsabili la problema apei în localitatea Dvs, semnalînd seviciului Dispecerat, orice neregularități sau defecte la rețeaua publică de apă: conductă spartă, canal înfundat, lipsa capacelor de canal, intervenții ilecite atît la rețeaua de apă (furturi de apă, conectări ilegale) cît și la rețeaua de canalizare.
Dispecerat SA"Servicii Comunale Florești"
Orar: Luni-Duminica, 24/24h, inclusiv sărbatorile legale
Tel. 0(250) 2-52-00; 0(250)2-52-01
E-mail: dispecer_online@floresti.apacanal.md; acvaflor@yahoo.com
NOTA:Intervențiile companiei se referă strict la elementele rețelei publice de apă și canalizare, pînă la robinetul de avariere din căminul pentru apometru, respectiv căminul de record canalizare, amplasat pe hotarul de delimitare a proprietății.