Întreaga activitate a S.A. „SERVICII COMUNALE FLORESTI" este orientată către clienţii săi. Toţi angajaţii sunt conştienţi că succesul societăţii depinde de modul în care cerinţele clientului sunt determinate şi înţelese, pentru satisfacerea clienţilor actuali sau potenţiali, ţinându-se cont de interesele tuturor părţilor implicate.
Orientarea către client este realizată prin implicarea Directorului si a responsabililor de relaţia cu clienţii. Nevoile şi aşteptările clienţilor sunt:
- Recepționate
- Evaluate
- Transformate în cerinţe
- Comunicate compartimentelor implicate în realizare
- Îndeplinite de acestea, luând în considerare aspecte legete de:
- respectarea reglementărilor aplicabile în domeniu;
- responsabilităţile pe care le are organizaţia faţă de sănătatea şi securitatea consumatorilor;
- impactul curent şi potenţial al apei livrate , cît și a serviciului de canalizare asupra comunităţii.